هیچ چیز جلوی بارسا را نمی گیرد !

هیچ چیز جلوی بارسا را نمی گیرد !




 

 


هیچ چیز جلوی بارسا را نمی گیرد !


تاریخ : یکشنبه ،
30 مهر 1391

اشتباه بزرگ داور، يک گل به خودي، اشتباه والدس و ده‌نفره بازي کردن در يک نيمه هم نتوانست مانع پيروزي بارسلونا شود.



هنگامي که دقيقه 18 فرارسيد همگان انتظار آن را داشتند که بارسا به بردي حيرت‌انگيز و پرگل برسد. بازي پرگل شد، اما از نوعي ديگر!

بارسلونا در همان دقيقه 3 به گل رسيد. يوردي آلبا پاس عمقي عالي سسک فابرگاس را گرفت و دروازه دني آرانسوبيا را گشود.

به گزارش گل، دقيقه 8 بود که بازي دو بر صفر شد. آندرس اينيستا در شرايطي نامتعادل توپ را به ليونل مسي داد. او هم آن را به کريستين تي‌يو در سمت راست رساند و تي‌يو پس از حرکت تکنيکي زيبا و جا گذاشتن آيوسه توپ را از بين پاهاي آرانسوبيا به گل تبديل کرد.

بازي در دقيقه 18 سه بر صفر شد. ليونل مسي پاس تماشايي پشت پاي سسک را گرفت و آن را با شوتي مهارنشدني به بالاي دروازه حريف زد.



اما يکي از اتفاقات مهم در دقيقه 26 افتاد. خاوير ماسچرانو با تکل روي پاي پيتزي رفت و او را سرنگون کرد. داور در حالي پنالتي گرفت که تصاوير نشان مي‌داد خطا پشت محوطه جريمه انجام شده. پنالتي را پيتزي به گل تبديل کرد.

دپورتيوو در دقيقه 37 گل دوم را هم زد. الکس برگانتينوس روي دفع بارسا روي يک ضربه کرنر شوتي زد که توپ در دستان ويکتور والدس داشت قرار مي‌گرفت اما اشتباه والدس باعث شد توپ به دروازه برود.

اما ليونل مسي در دقيقه 43 باز هم گل‌زني کرد. او پاس بيرون پاي فابرگاس را گرفت و با شوتي زميني دروازه حريف را گشود.

دپور نيمه دوم را تهاجمي آغاز کرد و پيتزي با ضربه ايستگاهي تماشايي‌اش گل سوم تيمش را در دقيقه 47 زد. والدس دستش را به توپ رساند اما ضربه او به‌حدي دقيق بود که والدس نتوانست مانع گل شدنش شود.

لحظاتي بعد خاوير ماسچرانو از بارسا اخراج شد. داور در حالي خطاي او روي ريکي را گرفت که تصاوير آهسته نشان مي‌داد بازيکن آرژانتيني توپ را زده و تماس چنداني با حريف نداشته. اما داور کارت زرد دوم را به او داد.

چند دقيقه بعد بود که مسي روي يک ضربه ايستگاهي تير دروازه حريف را لرزاند. او سرانجام در دقيقه 77 هت‌تريک خود را کامل کرد. مسي توپ را از زه‌کاسترو گرفت، به سمت دروازه دپورتيوو رفت و با شوتي محکم و زميني با پاي چپ گل‌زني کرد تا بازي 5-3 شود.

اما خيال بارسا با اين گل هم راحت نشد چرا که آلبا به کمک حريف رفت! او در حالي که توپ را در اختيار داشت و ريکي هم اندکي رويش فشار مي‌آورد به اشتباه با ضربه‌اي چيپ دروازه والدس را گشود!

دپور به فشار روي آورد اما نتوانست گل بزند و در نهايت بارسا اختلاف با رئال مادريد را در عدد 8 نگاه داشت.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل